Utmanad...

Jag har blivit utmanad av syrran N, ni som läser detta känn er utmanade av mig, vore kul att läsa lite mer om er

======================================================================================

1. VAD HETER DU?
Nils-Erik

2. VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ BYXORNA DU HAR PÅ DIG?
Jeans, svart tröja och röd huvtröja

3. VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU?
Virgin Radio via datorn

4. VAD GJORDE DU IGÅR KVÄLL?
Hälsade på pappa, syrran och hennes sambo. Pratade med mina döttrar i telefon, efter det var det Facebook som gällde

5 VAD VAR DET SISTA DU ÅT?
2 knäckebrödsmackor med prästost och till det en kopp te

6. HUR ÄR VÄDRET HOS DIG JUST NU?
En fin och solig höstdag..

7. DEN SENASTE PERSONEN DU TALAT I TELEFONEN MED?
En kompis

8. DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET?
Ögonen tror jag, om man då får kontakt så tittar jag på annat också

9. GILLAR DU PERSONEN SOM SKICKADE DETTA TILL DIG?
Givetvis, har fått detta via mail först och svarade på den och nu kände jag mig utmanad av syrran

10. HUR MÅR DU IDAG?
Bra, det är ju snart måndag igen....

11. VILKEN ÄR DIN FAVORITDRYCK?
Iskaffe när det är varmt, vatten när jag är törstig, te nästan hela tiden

12. FAVORIT ALKOHOLBASERAD DRYCK?
Det måste nog vara öl, jägermeister är inte helt fel heller

13.FAVORITSPORT?
Egentligen nästan all sport, om jag måste välja en så blir det ishockey

14. HÅRFÄRG?
Jag tror att det är mörkt, fast en del säger nog grått

15. SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG?
Det beror på sällskapet och stämningen

16. SYSKON Å DERAS ÅLDER?
2 systrar, den ena 48 år och den andra 37 år, snart 38 29/9

17. FAVORITMÅNAD
Juli

18. SENASTE FILMEN DU SÅG?
Human Stain med Nicole Kidman och Anthony Hopkins

19. FAVORIT DAG PÅ VECKAN?
Måndag, brukar jag säga för att reta alla andra, om jag ska vara ärlig så är det fredag

20. FAVORITSYSSELSÄTTNING?
Bara vara

21. ÄR DU FÖR BLYG FÖR ATT BJUDA UT NÅGON?
Ja oftast, fegt eller hur?

22. FAVORITLÅT(ar)?
Mamma med Laleh, det mesta som hon gjort. Jag gillar nästan all musik

23. SOMMAR ELLER VINTER?
Sommar

24. KRAMAR ELLER KYSSAR?
Kramar leder ju oftast till nåt mer...

25. FÖRHÅLLANDE ELLER ONE-NIGHT STANDS?
Inte helt fel med nåt annat, om behovet finns...

26. CHOKLAD ELLER VANILJ?
När det gäller glass är det vanilj

27. VILL DU ATT DINA VÄNNER SKA SVARA PÅ DETTA?
Hoppas att alla som läser detta(min blogg) svarar på det

28. VEM ÄR DET STÖRST CHANS ATT HON/HAN SVARAR?
Nettan, hon antar alltid en utmaning, men det är ju hon som utmanat mig...

29. VEM ÄR DET MINST CHANS ATT HON/HAN SVARAR?
Nån som inte läser min blogg

30. HUR BOR DU OCH MED VEM/VILKA?
Alldeles ensam i min lägenhet med mina dammråttor

31. VAD LÄSER DU FÖR BÖCKER?
Det mesta, kan vara faktaböcker likväl som deckare, Just nu ingen bok

32. HUR SER DIN MUSMATTA UT?
Har ingen, på jobbet har jag en mousepad och på den bärbara tror jag det heter touchpad

33. FAVORITSPEL?
Kan inte säga att jag har nåt, hatar att förlora

34. KAN DU NUDDA DIN NÄSA MED TUNGAN?
Nej, även om jag har stor näsa, det är väl tungan som är för kort, hmm

35. KAN DU KORSA ETT ÖGA ÅT GÅNGEN?
Nej

36. ÄR DU ROMANTISK?
Tror inte det, det är ingen som sagt det i alla fall....


37. SKULLE DU SÄGA SJÄLV ATT DU ÄR LYCKLIG?
Nej, inte just nu, i somras på Rotsidan, då kände jag mig lycklig, det är mitt smultronställe

38. VILKA HAR DU SÄNT DETTA TILL?
Via mail till en, på bloggen till alla som läser

39. VAD SKA DU GÖRA IMORGON?
Vara med på ett möte med syrran och hennes sambo + en massa andra vänner och förhoppningsvis nya "vänner"

40. VAD ÄR KLOCKAN NÄR DU SVARAR PÅ DETTA?
12:04, oj, nu är min lunch slut...

Vi hörs/syns
Kram


Kommentarer
Postat av: Nettan

Fråga 17...., juli? favoritmånaden eller? *retas*

2007-09-21 @ 12:09:52
URL: http://nettans.blogg.se
Postat av: LillaNisse

>Nettan:Läs en gång till...
Kram

2007-09-21 @ 13:43:46
URL: http://lillanisse.blogg.se/
Postat av: Anonym

En fågel har viskat att du var en av mina läsare tidigare. Finns här nu multimorsan.blogspot.com

2007-09-22 @ 15:28:29
Postat av: E.

Och jag som inte har svarat på din förra utmaning än... Nu måste jag ta tag i det där. :-) Kul att läsa om dig!

2007-09-23 @ 14:39:49
URL: http://nexttowaverleypark.blogg.se
Postat av: LillaNisse

>E:Det är inte ett tvång att svara på utmaningen, om du vill så kan du skicka den via mail:[email protected]
> :Hittade inte till din nya plats, frågar väl fågeln om den istället så att den inte blir offentlig.
Kram

2007-09-24 @ 09:24:59
URL: http://lillanisse.blogg.se/
Postat av: Gunilla

det var nästan lite sorglig med kanin. att han inte menade vad han sa när det sas högt.
tjing från Guggu

2007-10-15 @ 14:30:59
URL: http://guggu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0