Nästan helg....

...nu har jag bara 15 minuter kvar tills jag slutar för denna vecka. Känns rätt så skönt, har känt mig väldigt trött idag, satt uppe framför datorn till klockan 2 i natt och klev upp klockan 6.
Vi har haft rätt så lugnt idag på jobbet och det är bra, när man är lite för trött, jag somnar nog ovaggad ikväll.
Ska åka förbi pappa en sväng idag och hälsa på honom och hans "käresta", har inte varit dit på några dagar, han har inte ringt och frågat varför jag inte varit dit, men det gör han inte så ofta, har väl inte tid nu när han har M.
Åker väl även en sväng till M och N, tror att de skulle bort ikväll men ska väl kunna träffa dem lite i alla fall.

Avslutar detta inlägg med ett nytt ordspråk:

En smula hänsyn och litet omtanke om nästan betyder så ofantligt mycket.

(I-or)


Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: Gunzan

Fint ordspråk.
Hoppas du får en lugnt och skön kväll.
Kram

2007-09-14 @ 17:55:32
URL: http://gunzans.blogg.se
Postat av: Hanna

Ior är klokskap paketerad i en liten åsna.

2007-09-14 @ 18:57:48
URL: http://hannasplats.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0