Har inte glömt...

..er, bara inte haft tid, fast det är väl fel att säga så också, kanske borde kallas prioriteringar. Jag har nog lågprioriterat bloggandet just nu. Har varit fullt upptagen ändå. Jag fortsätter ändå att läsa alla mina vanliga bloggar och lämnar kommentarer där jag känner att jag behöver att ge mig till känna. För tillfället är det väldigt mycket på jobbet, min röda tid blir vissa dagar utbytt mot möten av olika slag och då finns inte möjligheten till att blogga på jobbbet och som jag skrivit tidigare så kopplar jag sällan upp mig hemifrån. Anledingen till detta är att jag bara har modemuppkoppling, och man blir så bortskämd när man sitter på jobbet och surfningen går snabbt.
Jag har i alla fall investerat i en ny dator och en bättre uppkoppling är på gång, ska bara byta ut några uttag i lägenheter och välja en leverantör att internet, tillhör en fastighet som är kopplad till ett stadsnät och som det ser ut nu så kan jag välja på 2 olika leverantörer, får väl se vilken det blir. Kostnaden är ungefär lika för båda 2 men uppsägningstid och uppkoppliinghastigheten varierar.
Ikväll ska vi ha styrelsemöte i bostadsrättsföreningen där jag bor, och jag måste givetvis vara med då jag är sekreterare, hoppas att mötet går snabbt?
Måste även försöka få kontakt med min dotter Z, har inte pratat med henne på några dagar...
Dags att börja jobba igen så...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0