Sorry....

...förlåt för att jag skriver så lite nu, denna vecka har det varit så mycket annat, mycket på jobbet och mycket på kvällarna.
Vill bara berätta att jag fortfarande lever och har hälsan, om ni nu bryr er?
Ska snart sluta för denna vecka, har lyckats få en ledig fredag, va skönt det ska bli. Känns verkligen som jag behöver det.
Tror att jag måste åka förbi hos pappa när jag slutar för dagen, har inte varit där sedan i måndags, han har inte ringt och efterlyst mig ännu, kanske för att jag ringde honom igår och berättade att jag inte skulle hinna dit då, på grund av styrelsemötet i bostadsrättsföreningen.
Va skönt att det är gjort, har till och med skrivit klart protokollet från mötet, nu är det bara underskriften som saknas från den som skall justera det.
Vet inte hur länge ni kommer få vänta på ett nytt inlägg, lovar ingenting, men om ni inte har nåt annat för er så kan ni väl kolla läget här...
Avslutar arbetsveckan med att önska er en trevlig helg och

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0