Nu har det gått....

...några dagar sedan jag skrev...Var ledig i fredags och det var skönt med en ledig dag, då man fick göra precis som man ville...
I lördags hade jag en dejt....det var med min dotter Z, vi hade kommit överens om att vi skulle fika på stan, vi fikade och sedan skjutsade jag henne till skolan, hon skulle packa några prylar och göra iordning sina skidor inför nästa träningsläger i Norge, hon har åkt dit idag (söndag).
Innan jag träffade henne Z, så hade jag varit och köpt Napoleonbakelse till pappa och hans käresta M, men när jag kom dit så skulle han precis äta lunch, bad en av sköterskorna att ställa in dem i kylen till ett senare tillfälle, de hade ätit dem till eftermiddagsfika, fick jag veta senare.
Min faster E, kom även och hälsade på pappa under tiden jag var där, det var länge sedan jag träffade henne, trots att vi bor i samma stad, konstigt att det ska vara så svårt...att träffas alltså...
I morse skjutsade jag Z igen till skolan, de skulle åka klockan 8:30, efter det så hade jag bokat tvättstugan, bokade bara förmiddagen, det blev bara 3 maskiner, skönt att det inte var mer....När jag tvättat klart så var det bara att städa ur tvättstugan och torkrummet, rengöra alla maskiner och torktumlare, de är väldigt noga att man gör det, annars blir det klagomål, måste väl föregå med gott exempel, då man sitter i styrelsen....
Efter det så åkte jag en sväng till N och M, när jag varit där en stund så skulle de åka till G för att hämta en film som de ville att jag skulle titta på, N lånade även några skivor...G bjöd på fika och som vanligt hade hon goda bullar att bjuda på, du är duktig på att baka G...
Sedan skulle vi åka på affären för att de skulle handla, även jag behövde handla lite, det känns som det blev lite onyttiga saker som inhandlades för min räkning.....
M hade laddat ner en film som vi tittade på, det var "Se upp för dårarna" trodde att det skulle vara en komedi? men det var rätt så kul och bra bitvis. Efter vi sett filmen åkte jag hem, plockade undan varorna som jag handlat och tog mig en macka, framför tv'n.
Nu sitter jag och ser på en James Bond film på 3:an, har sett den tidigare, men, när man kan sitta med datorn framför tv'n och faktiskt som kille göra mer än en sak på en gång, då är det helt OK.
Jobbar dagtid 4 dagar den här veckan och 1 kväll, har erbjudit mig att byta pass med syrran, hon ska egentligen jobba torsdag och fredagkväll, medan M jobbar kväll måndag--onsdag, dom kommer inte att kunna träffas någonting under veckan i så fall. Får väl se om hon har bestämt sig för hur hon vill ha det tills imorgon, du vet att erbjudandet står fast N.
Ber er alla(som läser min blogg) om ursäkt för att jag är så dålig på att uppdatera bloggen, jag vet att jag kan bli lite less, när mina bloggkompisar inte skrivit nåt nytt, men det händer oss nog alla ibland, avslutar detta med...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: Nettan

Grattis på namnsdagen NILS!!!!!!

2007-10-08 @ 08:16:04
Postat av: E.

Grattis! :-)

2007-10-08 @ 21:45:24
URL: http://nexttowaverleypark.blogg.se
Postat av: Gunzan

Har du sett filmen the Secret än?
:)
Tack, Nils, bullar e gott och nu e de slut.
Ska baka nya ;)

2007-10-08 @ 23:47:49
URL: http://gunzans.blogg.se
Postat av: LillaNisse

>Nettan:Tack så mycket
>E:Tack så mycket
>Gunzan:Nej, har inte hunnit titta på den än, men det blir väl, du talar väl om när du bjuder på bullar nästa gång?

Kram till er alla

2007-10-09 @ 07:53:19
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0