Nej, nu jävlar....

Det har blivit lite av ett ofrivilligt avbrott på mitt bloggande, anledningen till detta är att är att det finns personer som läser denna blogg som jag inte har någon lust att dela mina tankar och funderingar med.

Jag vet att flera av er haft samma problem, givetvis kan man censurera sitt skrivande men tror jag att jag redan gjort lite hela tiden, vill ju inte lämna ut mig/andra helt och fullt.

Att lägga ett lösenord kan ju också vara ett alternativ, men det känns inte rätt, då stänger jag ute en massa andra, som kanske är intresserade att läsa vad jag skriver...

Anledningen till att jag började skriva var att jag hade så mycket tankar och känslor som jag behövde få ur mig och när man inte har någon att prata med hela tiden blev skrivandet/bloggandet en ventil...nu känns det inte lika roligt längre...och allt detta för att en jävla skitstövel är inne här och snokar, jag hoppas att du känner dig träffad din skitstövel...

Ni andra som brukar besöka mig är givetvis välkomna att göra det fortsättningsvis också så länge som bloggen finns kvar och jag kommer givetvis att besöka er.., så till er som är mina vänner....


Vi hörs/syns

Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lilla Nisse...
Känner till en bloggare som snokar hos "37 andra bloggar varje dag och inte har tid att jobba". Men kanske är de alla vänner... vad vet väl en skitstövel.

Vi hörs/syns

//Träffad och sårad..

2007-10-22 @ 12:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0