Ny mobil....

Idag ringde min dotter Z när jag var på stan efter jobbet, hon ville ha min hjälp och stöd gällande köp av en ny mobiltelefon. Vet inte hur länge hon hållt på för att bestämma sig för vilket märke, modell och funktioner den skulle ha. Hon hade funderat över att köpa en utan mp3 spelare och köpa en sån separat, jag själv tycker att det är bättre att bara hålla reda på en grej.
Jag åkte och hämtade henne vid halv 6 tiden och sedan gick vi runt i butikerna i stan och jämförde priserna på den mobil som hon tyckte bäst om, det funkar rätt så bra att pruta när man fått ett bästapris från en butik och sedan besöker nästa och berättar att de andra butikerna kan sälja mobilen till ett bättre pris, tror i alla fall att hon blev nöjd med sitt inköp, hon tackade i alla fall för hjälpen. Nu kanske det går att få tag i henne i alla fall, hennes gamla telefon ville  inte funka när hon skulle trycka på svaraknappen, vet inte hur många gånger vi ringt till henne och inte fått tag i henne. Ska se om jag kan lyckas lägga in en bild på den telefon som hon köpte...



Snygg eller hur???



Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: Gunzan

Vilken lite fin en!
Och bilden fastnade!
=)

2007-11-02 @ 11:36:21
URL: http://gunzans.blogg.se
Postat av: E.

Ja, den var fin!

2007-11-05 @ 19:14:52
URL: http://nexttowaverleypark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0