Nu är jag här igen...

Åter tillbaka, hinner inte skriva alla dagar, vet inte vart tiden tar vägen, så nu tar jag min lunch i anspråk för detta.
Igår åkte jag och M till pappas lägenhet och tömde frysen, vi gjorde det enkelt för oss och slängde allt från frysen i soprummet, det var troligen för gammalt allt som fanns där. Syrran N jobbade igår kväll så vi fick sköta oss själv, sa det till M, tänk att vi jobbar så snabbt när vi får vara ifred, när inte N kommer med synpunkter och förslag hur saker ska göras, förlåt N...., så hemsk är du inte...
Vi käkade ett "SUPERMEAL", kanske inte det nyttigaste men fort gick det, både att få maten och att svälja den.
Skjutsade hem M efter detta och åkte på Ica och handlade, det saknades lite mat hemma, behövde fylla på förråden lite.
Glömde att berätta att vi även rullade ut deras gamla 740 på gården, de ville frigöra utrymme i garaget, så nu är det väl ett nytt projekt i huset, kul....ser fram emot det...då slipper jag vara hemma...ensam...
Efter detta satt jag bara i soffan framför TV:n och häckade, pratade med en kompis på mobilen, men var alldeles för trött för att orka med det, sa att vi fick prata idag istället.
När jag väl hade lagt mig så kunde jag inte somna, tryckte igång radion och lyssnade på "Karlavagnen", minns inte att jag hörde så mycket så jag måste ju ha somnat rätt så fort, var skittrött imorse ändå. Jag antar att det kommer efter, resan till Stockholm kostade nog på fastän det kändes helt OK då..
Läste igenom DN innan jag gjorde mig klar för jobbet, hann även att snålläsa lokaltidningen innan jobbet började, tänk att det är sällan det står något intressant i tidningen...
Efter jobbet idag måste jag nog åka till pappa, orkade inte med det igår och syrran N hade varit dit på dagen innan hon började jobba, han var inte inne då, var väl troligtvis hos kvinnan som han umgås med mest hela tiden.
Ikväll ska jag iväg på möte med N och M, hoppas att det dyker upp några nya där, intressant med nytt folk.
Kanske nån mer som följer med ner till Stockholm 1--3/6, vi får väl se...
På fredag efter jobbet ska vi ut och äta, vi brukar träffas en fredag i samband med lön och gå ut och äta och dricka gott, ser redan fram emot det, trots att P inte är med denna gång, det låter som att vi blir många denna gång, flera av dem som är föräldralediga ska följa med. Det blir kul att träffa dem igen, det är ju ett tag sedan vi sågs, måste ha varit på personalfesten...
Hoppas bara att man mår bra på lördag? brukar ha en tendens att alltid må dåligt dan efter, än om jag bara druckit en öl.

Har försökt att ringa en vän under lunchen men vännen finns visst inte tillgänglig nu när jag hade möjlighet att prata, och kanske även behövde det, får väl försöka lite senare istället...

Kom på en annan grej jag gjorde igår kväll, jag satt och läste igenom några papper som jag skrivit ut från internet, jag funderar på att skaffa mig 1 orm, eller 2, får väl se hur det blir...
Det är mycket man måste tänka på, ska försöka prata med någon som har orm för att få veta lite mer. Kollade på Blocket igår och det fanns flera till salu och även någon som skänktes bort, letade även efter terrarium. Fick leka med en orm förra veckan hon en kompis G, fick även se när hon matade dem, skithäftig. Har frågat henne flera gånger om jag får köpa hennes ormar men det verkar omöjligt, får väl tjata mer, kanske...återkommer mer om detta ämne så att ni får veta vad som händer.
Nu är min lunch nästan slut, så...

vi hörs/syns

Kram


Kommentarer
Postat av: Gunsan

Nix-pix, ormarna behåller jag!
;P
Fast man vet ju inte - man kannnn ju ändra sig.
Ja, nu är det inte långt borta med Stockholmsresan!
Ska bli kul!
Kram på dig
:)

2007-05-28 @ 14:04:02
URL: http://gunzans.blogg.se
Postat av: Nettan

Vet du vad...? Joo, just idag så är det 18 376 dagar sedan du föddes...

2007-05-29 @ 18:57:13
Postat av: Gunzan

...vill du köpa ormarna?...
*funderar*
;-)

2007-05-31 @ 23:54:47
URL: http://gunzans.blogg.se
Postat av: Nettan..

Men vännen.., ska du ALDRIG uppdatera....
TYcker om att lsäa det du skriver..

2007-06-13 @ 11:40:33
URL: http://nettans.blogg.se
Postat av: Dotter

Jag vet. Jag hade tårar i ögonen då jag skrev inlägget. Men det går ganska bra ändå. Ville bara skriva litegrann om Farmor eftersom hon betydde så mycket.

2007-06-15 @ 16:28:29
URL: http://katie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0