Utmaning från min dotter...

Min kära dotter utmanade mig med denna lista. Så nu är det väl bäst att svara.


Nämn något som gjorde dig glad igår: Att jag såg fram emot sovmorgon första dagen efter 1 veckas semester.

Vad gjorde du kl 08 imorse? Sov

Vad gjorde du för 15 min sedan? Pratade i telefonen med någon

Det sista du sa högt?
 Det var så lite så..
  
Vad har du druckit idag? Apelsinjuice, te och vatten

Vad var det senaste du åt?
Varma mackor med pepparsalami

Vad var det senaste du köpte?
Ett par badshorts

Vad är det för färg på din ytterdörr? Grå

Vad är det för väder hos dig nu? Regn, där får ni era semesterfjantar

Godaste glassmaken? Nougat

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nej, kanske ja, vet inte

Sover du tungt? Nej

Drömmer du mardrömmar? Ja ibland vet jag inte om det är dröm eller verkligehet

Trivs du med ditt jobb?
Jag trivs jättebra skulle kunna vara här alla dagar i veckan, ingen tror mig när jag säger det.
Favoritklädsel? Nåt slappt och skönt

Favoritlåt just nu? Ready For The Storm - Calaisa

Vad ser du om du tittar till höger?  En tom kontorsstol och några papper på mitt skrivbort som jag måste posta senare.

Vad gör dig glad just nu? Att semesterfirarna har dåligt väder!

Vad ska du göra härnäst? Fortsätta svara på alla dessa frågor

Höger el vänsterhänt? Högerhänt givetvis

Humör just nu? Bra som vanligt

Favoritgodis? Lakrits salt eller sött spelar ingen roll

Kläder just nu? Ett par halvlånga byxor, svart t-shirt och en blå huvtröja

Sommarplaner? Ha det skönt och trevligt när jag inte jobbar, känna att man är ledig

Hur många kuddar sover du med? En

Spelar du ngt instrument? Nej

Morgon eller nattmänniska? Både och, har inga problem att kliva upp tidigt och kan vara uppe hela natten om det behövs

Vad är viktigast för dig? Att trivas med tillvaron

Är du kittlig?
Ibland kan jag vara det men vill gärna inte erkänna det för någon som kan utnyttja det

Snarkar du? Sover ensam, men en del säger att jag gör det

Stjärntecken? Vattuman

Äckligaste insekten? Sniglar och spindlar

Stökigt el välstädat? Vill helst ha välstädat men det kan jag inte påstå att jag har, vågar inte bjuda hem nån

Längtar du mest efter nu? Att det snart blir bättre väder. Lillasyster N har semester nästa vecka och det vore väl skönt om det kunde bli bra väder då, så att hon får bättra på solbrännan.


Sådär, det var mina svar. Förlåt K att det tog några dagar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0