Nytt inlägg...ny dag

Åkte till N och M igår kväll efter jobbet, de hade fått in en ny teammedlem, GRATTIS. Satt kvar där och glodde på tv i cirka en halvtimme innan jag bestämde mig för att åka hem och lägga mig, det var i alla fall det som jag sa till dem.
Väl hemma så fastnade jag framför tv'n, men bara en liten stund, hade bestämt mig för tidig sänggång, eftersom jag skulle börja tidigare idag, klockan 9:15.
Idag är den N's tur att åka till pappa, så just nu vet jag inte vad jag ska hitta på ikväll, får väl ta kvällen som den kommer, måste väl laga nån mat, än om jag inte känner mig hungrig.
Jag lider lite med N och M, eftersom vädret inte är det bästa, de som har sin första semestervecka av 4 veckor.
Jag skulle egentligen gå på semester på fredag, nu har jag lovat att jobba även måndag och tisdag, vi har för lite bemanning. Lovade detta eftersom jag lagt in om ledigt 2 extra dagar (valde 2 dagpass) under början av augusti, ska på ett möte i Stockholm som jag just fått veta om och om jag får ledigt dessa dagar så kan jag samåka med N och M.
Nu börjar jag min semester på onsdag istället, det känns rätt så bra, har pratat med P idag och han vill att jag ska komma ner och hälsa på honom. Jag sa att jag vill vänta tills jag kan se lönespecifikationen innan jag vet om jag har råd att åka dit, känns ju som man vill ha lite pengar att röra sig med när man har semester.
Har lovat honom besked under början av nästa vecka, och i så fall åker jag dit i slutet på veckan närmare helgen.
Ni får väl veta mer om detta senare.
Idag har inte min dotter K skrivit någonting på sin blogg, vet inte om hon suttit och läst hela dagen eller om hon är sjuk, ska ringa till henne senare ikväll. Min andra dotter Z, hade skrivit ett litet inlägg som jag kommenterade.
Nu ser jag att jag fått ett sms från min fd. D, hon vill få kontakt med mig, så det är väl bäst att jag ringer upp.
Vi hörs/syns
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0