Drömmar....

Idag när jag kom på jobbet så var det en arbetskompis som berättade att hon drömt om mig och jag var jätteduktig på att dansa vals, jag svarade: att nog faan var det en dröm, jag kan inte alls dansa...
Brukar säga:jag dansar inte nykter inte en chans...att jag dansar nykter....
Det händer väl nån gång när jag har smakat lite att man försöker, men det känns lite grann som Hasse Alfredssons låt om:
Gammal man (Nisse) gör så gott han kan, dansar fan så illa, hela kroppen rister han, men ändan den står stilla....

Annars har dagen varit bra, jobbar kväll, så jag hade sovmorgon till klockan 10, åkte på stan och fikade och snål-läste tidningen. Efter det var det bara att åka hem för att förbereda nån mat för dagen/kvällen, nu har jag mat så att det räcker både idag/ikväll och imorgon. Än om man är lite rund så måste man ju äta, knappast nån risk att jag svälter ihjäl....

Nu är min "röda tid" slut och det är väl bäst att man börjar jobba igen, har faktiskt varit en rätt så lugn kväll, har även lagt schemat för januari idag, har önskat 1 vecka ledigt, 9 kvällspass och 4 helgpass, får väl se om önskningarna uppfylls???

Försöker att skriva nåt mer senare, om inte...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0