Tillbaka på jobbet...

men har inte tid att blogga. Jag har hittat så många intressanta bloggar som jag hela tiden måste uppdatera mig på. Ska försöka att få till några rader, det är mer än en vecka sedan jag skrev någonting.
Den senaste veckan hade vi bara skitväder igen...typiskt att det blir fint nu när jag börjat jobba igen...vet inte hur man skall planera sin semester för att få ut det bästa vädret, har du nåt tips??
Sedan mitt förra inlägg har jag varit och hälsat på min syster S och hennes man S 2 gånger, brukar inte ha så mycket kontakt med dem, men nu blev det så.
Jag, tillsammans med N och M var dit för att tömma ladugården, ... en massa släktingar, däribland vi har magasinerat en massa prylar där, och det var dags att rensa ur detta.. det tog en hel jävla dag... och blev en massa tjafs..
Jag hjälpte till att plocka bort en massa skräp, jag själv har inte så mycket prylar kvar där, det mesta var saker som man kunde slänga, har jag inte använt det de senaste 20 åren, så behöver jag inte det nu, eller hur...?
S och S, sa att det var OK att jag lämnade några saker kvar där, har inte plats för dem för tillfället i min lägenhet..
M och jag gjorde nåt olagligt när vi var där, vi körde mc och ingen av oss har körkort för det, men fy faan va kul det var, tror att vi har en gemensam dröm nu M, eller vad tror du?
Jag hoppas att ni inte skvallrar för snuten, jag hade inte ens en hjälm på mig...
I söndags gjorde jag en ny tur dit, bara för att ha nåt att göra på min sista semesterdag, tänkte även att jag skulle hälsa på mormor, man när jag väl kom till byn så kände jag inte för det, tror att det hade med tjafset på onsdagen att göra
Jag hade i alla fall en bra dag hos dem, vi gick en tur till skogen med hunden O, försökte att hitta vägen till stugan genom skogen, vi lyckades inte denna gång, men jag ger inte upp, får se när jag får tillfällighet att åka dit igen..
Ska försöka att uppdatera bloggen lite oftare nu, när jag börjat jobba igen, men kan förbereda er på att jag kommer troligen ha ett uppehåll tordag--lördag, åker till Stockholm en sväng, med N och M.
Förresten tror ni inte att de varit på Rotsidan idag igen, utan mig, men idag fick G hänga med, blir kul att höra vad hon tyckte om mitt smultronställe?
Nu slutar vi för idag, återkommer troligen i morgon.
Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: Dotter

Vad var det för tjafs nudå? Jag tänkte åka hem på lördag. Hade lovat Micke att följa med till Myckelgensjö, men jag kände att jag måste åka hem eftersom jag har inte möjlighet till det nästa helg. Micke fyller år och vi ska på fest på lördagkväll, så söndagen lär ingen av oss vara körduglig, sedan far mamma till Etiopien den 30onde så jag tänkte försöka hinna hem och hälsa på innan alla far åt höger och vänster. När kommer du hem på lördag?

2007-08-08 @ 09:27:40
URL: http://katie.blogg.se
Postat av: Dotter

Nej, det går nog inte. Vi ska fara till Umeå på Noliamässan på söndag. Så vi far tidigt på morgonen och kommer antagligen hem sent på kvällen. Så det går inte så bra för oss, och sedan nästa helg har vi fullt upp med fest och återhämtning. Men veckan efter det är jag arbetslös, så jag kanske kommer förbi en kväll eller nåt.

2007-08-08 @ 12:41:56
URL: http://katie.blogg.se
Postat av: Kompisen

Nå, hur var det med dina MC drömmar. Tror du att dom blir långvarig om du inte använder hjälm? eller kör ut mckort?

2007-08-08 @ 15:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0