ny bloggkompis....

Idag hittade jag en ny bloggkompis som berörde mig. Hon skriver om sina känslor, vad hon tycker och tänker om olika saker.
Jag känner själv igen mig i mycket av hon skriver så att jag kommer att fortsätta läsa den varje dag, så länge som den finns tillgänglig.
Jag skrev en kommentar till henne om vad jag tyckte om hennes blogg och hon svarade på den, du behöver inte vara nervös, jag kommer inte att länka till din blogg Y, om du inte säger att det är OK.
Avslutar detta korta inlägg med ett ordspråk:

Behandla de människor du möter på vägen upp med vänlighet
för du kommer att möta dem igen på vägen ner.
 
Wilson Mizner 




Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: Yrsa

Självklart får du länka till mig om du vill!
Du är så välkommen!
Kram

2007-08-21 @ 19:59:22
URL: http://yrsas.blogspot.com
Postat av: LillaNisse

>Yrsa:Kul att du hittade hit, har just varit inne och läst dina senaste inlägg och kommenterat, du är snabb på att svara.
Kram

2007-08-21 @ 20:13:35
Postat av: E.

Det var ett bra ordspråk!

2007-08-22 @ 16:16:08
URL: http://nexttowaverleypark.blogg.se
Postat av: LillaNisse

>E:Man kanske skulle försöka att leva efter det?
Kram

2007-08-22 @ 16:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0