Min dag....

...hade sovmorgon idag, vaknade tidigt i alla fall. Satt framför tv-n för att försöka att vakna till riktigt, en kompis ringde och samtalet gjorde mig rätt så upprörd så att vi avslutade samtalet efter en stund.
Vi har pratat senare under dagen och nu känns det lite bättre, ibland kan det uppstå missförstånd.
Åkte sedan ner på stan, tänkte gå på biblioteket för att läsa tidningen, det var många som väntade på den, så jag gick på fiket istället och tog en kopp te och lånade deras tidning, den var ledig och väntade på mig...
Hade lovat att hämta syrran N, vi skulle på ett möte med pappa, biståndshandläggaren och sjuksköterskan, de ville göra en uppföljning på hur det går för pappa.
Mötet tog väl cirka 1 timme och sedan åkte jag och N till jobbet, hade faktiskt mat med mig idag, lagade mat igår och det blev över, N och M fick också varsin matlåda, fick beröm för maten... men de är rätt så tacksamma att bjuda på mat...de äter det mesta...utan att skryta så var det rätt så gott.
Har nu telefonfritt och kan sitta och blogga en stund, har varit in och läst alla inlägg och kommentarer som mina "stammisar" skrivit under helgen och dagen, ibland känns det som man själv inte hinner att skriva på grund av att det är så kul att läsa vad de andra haft för sig...
Nu har jag bara 2 ½ timme kvar innan jag slutar och så har jag lovat att skjutsa hem N, M har bilen ikväll, han skulle iväg på ett möte, hoppas att det har gått bra för dig M...
Nu ska jag surfa runt en stund innan jag måste börja jobba igen...
Vi hörs/syns
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0