Ikväll ska vi...

ut och käka, vi ska på en av krogarna i stan och ikväll är det +30, ja jag är över 30.
Om jag ska vara ärlig så har jag ingen större lust att festa, har i alla fall lovat syrran N och hennes kille M att följa med.
Kan ju gå ut och käka i alla fall och kanske dricka några öl, får väl se hur kvällen utvecklar sig. Ibland brukar ju de festerna vara bäst när man inte har någon lust alls, eller spontanfester, de brukar oftast vara de bästa.
På lördag ska jag M och N åka och hälsa på min dotter K i Ö-vik, givetvis ska vi hälsa på hennes sambo M också, hoppas att vi mår bra imorgon, vet inte vem som ska/får köra bil.
En av mina bloggkompisar tyckte att jag skulle koncentrera mig på jobbet, det gör jag,  det är på ledig tid jag kollar in andra bloggar, eller då jag slutat för dagen.
Nu har jag slut på röd tid och måste börja jobba igen...

Vi hörs/syns
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0