Igår hann jag inte...

blogga någonting, har ingenting att skylla på, annat än att jag läste alla andras bloggar och försökte att skriva kommentarer på dem när jag var ledig. Ber om ursäkt för om för detta, jag vet själv att jag kan bli besviken när mina bloggkompisar inte skrivit nåt nytt.
När jag sedan skulle lägga mig på kvällen, tror att klockan var 23:30, då kunde jag inte sova..
Klev upp igen och satte mig framför min gamla dator(vill ha en ny och då helst en bärbar) och fortsatte att läsa bloggar och skriva kommentarer, trots att jag bara har modemuppkoppling(ska koppla in bredband snart), när jag senare kände mig lite trött så hade klockan hunnit att bli efter 2:00, men jag somnade direkt.
Tror att jag hade för mycket tankar som snurrade runt i huvudet, en del av bloggarna väcker nyfikenhet, tankar och funderingar och då kan det vara svårt att sortera in allt på hårddisken...
Vaknade av mobilen klockan 6:00 klev upp och drog igång tv'n, satte mig i soffan för att se nyheterna, nästa gång jag tittade på klockan så hade den hunnit att bli 6:50. In i duschen snabbt med tandborsten i munnen, allt för att jag skulle bli färdig snabbare.
På en kvart hade jag duschat, borstat tänderna och klätt på mig, ibland går det fort... att bli färdig alltså.
En kopp te och så läste jag tidningen innan det var dags att logga in, skulle ha börjat med 1 timme administrativ tid men lyckades få flytta den till eftermiddagen, så nu kan jag ta friskvård mellan 15:30--16:30, får se hur jag gör...
Nu har jag gjort lite nytta på min arbetstid, det finns fler än jag som vill ha radion på när det jobbar, nu har jag hjälpt dem att koppla in ljudkablarna, så nu har man lyckats göra nån glad idag i alla fall.
Jag lyssnar på Virgin Radio från England, den tycker jag är bra(mycket äldre musik), om ni är intressarade kan ni klicka på länken. De har även andra radiokanaler med olika inriktning, testa och kolla om det är nåt som ni gillar...

Nu måste jag försöka att avsluta...



Vi hörs/syns

Kram


Kommentarer
Postat av: Zoe

Jaså, du sitter och lyssnar på radio under arbetstid? Ja, musik gör en på bättre humör oftast så det är väl bra..

2007-08-23 @ 18:29:45
URL: http://ZoeLidbom.blogg.se
Postat av: Yrsa

Ibland har man ingen lust att skriva nåt i sin egen blogg...
Då är det bra att läsa andra och fly bort en stund.
Fast du kanske borde koncentrera dig på jobbet? ;-)

2007-08-23 @ 23:24:12
URL: http://yrsas.blogspot.com
Postat av: Gunzan

Jag var ledig idag, kan jag säga *retas*
Jo, på din fråga hur jag hittat den där bloggen så tror jag det var via din...eller jag har börjat göra som du, surfa på andras bloggar.
Den var bra!
:-)

2007-08-23 @ 23:27:58
URL: http://gunzans.blogg.se
Postat av: LillaNisse

>Zoe:Det går bra om man inte har den på för högt, bara lite bakgrundsmusik.
>Yrsa:mellan samtalen så kan man hinna med mycket bloggande.
>Gunzan:Har du inte nyss kommit tillbaka från semester?och har varit ledig redan?
Kram

2007-08-24 @ 07:48:35
Postat av: Blingbling

Idag har jag varit riktigt blogglat. Istället för att blogga har jag läst andras bloggar (det är ju mycket skojigare) och kommenterat dessa. Ibland kan allt kommenterande göra att man knappt har energi över att blogga på sin egna blogg har jag märkt.

2007-08-28 @ 22:11:19
Postat av: LillaNisse

>Blingbling:håller med dig, ibland skriver alla andra så bra så att då har man ingenting själv att skriva om...
Håller koll på din blogg varje dag...
Kram

2007-08-29 @ 18:57:15
URL: http://lillanisse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0