Denna dag...

Idag har jag nästan inte hunnit att blogga någonting, har utnyttjat varje ledig stund till att läsa igenom mina "stammisar", har även som ni i tidigare inlägg sett hittat en ny blogg, det är ok enligt Yrsa att länka till henne, tack Yrsa.
Vi har haft en rätt så lugn kväll idag på jobbet, till skillnad mot igår när jag tog det sista samtalet klockan 21:59 och vi stänger klockan 22:00.
Även idag har jag hämtat och skall skjutsa hem syrran N, försöker att vara snäll med hennes sambo M, så att han kan använda bilen, han måste bli trött på att gå till och från jobbet varje dag, visst är jag snäll M.
Pratade med min dotter K i morse, hennes andra arbetslösa dag och så ringer pappa och väcker henne...taskigt gjort. Klockan var över 10 när jag ringde och när jag frågade om hon låg och sov när hon är arbetslös, så svarade hon att jag har intalat mig att jag har semester..
Det är välförtjänt, hon har jobbat jättemycket under de senaste 10 veckorna, sedan stundenten och jag tror inte hon har varit ledig en enda arbetsdag, ta det lugnt K.
Jag känner mig rätt så säker på att hon snart har ett nytt jobb, saknar hennes bloggande nu när hon inte har tillgång till internet.
Nu är det dags att börja avsluta denna kväll och
Vi syns/hörs
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0