Måndag....

...åsså var det måndag igen, det bästa med måndagar är att det alltid är som längst till nästa måndag, eller hur?
Min helg har varit rätt så bra, fredagsmyset tillbringades ju mesta delen på jobbet, i alla fall till 20:30, sedan i ensamhet hemma.
Lördagen efter lite sportande framför tv'n så åkte Nettan och jag till pappa en sväng och hälsade på, vi hade även Wiggo med oss och som satt så fint i sin morfars knä under en längre stund.
Söndagen så jobbade jag mellan 9:45--16:15, sedan direkt hem och slängde ner den trötta kroppen i soffan framför tv'n, lite senare var jag ju tvungen att äta någonting, hade ju inte ätit sedan jag började jobba.
Resten av kvällen spenderades i soffan och framför tv och datorer, kom i säng vid 23-tiden och det är tidigt för mig.
Anledningen till det tidiga sänggåendet var att jag hade dagpass på måndagen 8:00--16:30, till råga på allt så har jag även haft kökstjänst på jobbet, det är väl inte så betungande som jag försöker att få det att låta.
Vi ska se till att plocka fram bröd, smör, ost och gurka till morgonfikat, se till att kaffemaskinerna är påfyllda och att diskmaskinerna fylls och töms under dagen, nu är detta pass avklarat för några veckor....skönt.
När jag slutar jobbet så ska jag direkt till en granne, har blivit inbjuden för ett litet rådslag så här innan årsmötet i bostadsrättsföreningen, jag har ställt min plats till förfogande men de har fortfarande tilltro till mig och vill fortfarande få råd och stöd, får väl se om jag kan hjälpa dem ikväll.
Hoppas bara att det inte blir någon operation övertalning att jag ska ställa upp på nytt i styrelsen, det vill jag inte, jag orkar inte, och ska kunna säga nej till det......jag kan om jag vill....säga nej alltså.....
Den här veckan har jag mycket att se fram emot, imorgon kommer A mitt hjärta, mysigt....på onsdag kommer min Katie hem och på torsdag eller fredag så kommer min lilla Zoe hem, ska bli så skönt att träffa alla tjejer igen, jag jag räknar ju A som tjej också, hon är ju min tjej... 
Nä, nu känns det som jag svamlar en massa så nu slutar jag för idag....

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: BUCHANANLilia25

People are not perfect. Hence, that is no astonishment that university students ask: " <a href="http://www.supremeessays.com/someone-write-my-paper.html">someone write my paper</a> ".

2012-04-03 @ 00:23:14
URL: http://www.supremeessays.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0