Long time no....

....ber om ursäkt för mitt långa uppehåll, men det har hänt så mycket i mitt liv, mest positiva saker.
Jag jobbar, umgås med ´"hjärtat" när hon kommer på besök, dessemellan med Micke, Nettan, Wiggo, Gunzan och mina älskade döttrar när de är hemma.
Nu har ju även min yngsta dotter Zoe lämnat Sollefteå, jag är inte alls orolig över det, hon kommer nog att klara de galant, hon pluggar till sjukgymnast på Karolinska i S-holm.
Zoe brukar försöka att komma hem någon gång i månaden medan Katie stannar i Umeå där hon pluggar och verkar trivas som fisken i vattnet.
Ni ska veta att det är ofta ni är saknade mina kära döttrar....det är ju tur att vi har telefoner eller hur???
Ikväll jobbar jag till 22:15 så nu får man väl säga att jag "fulbloggar", stjäl mig lite tid under arbetstid.....förlåt mig chefen....
Men, mina kära vänner, om det finns några kvar, det är nog bäst att återgå till näringarna....

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: Lillasyster Nettan

Det var verkligen på tiden att du skrev ett inlägg..., dom är saknade!!

2010-11-17 @ 23:10:10
Postat av: Lillasyster Nettan

Det var verkligen på tiden att du skrev ett inlägg..., dom är saknade!!

2010-11-17 @ 23:10:19
Postat av: LillaNisse

Nettan: jag ska försöka att bättra mig, men du behöver väl inte stamma....

kram

2010-11-18 @ 18:25:04
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0