Vardagslunk....

...så då var man tillbaka i vardagen igen. Julafton var trevlig med god mat och goda vänner, firade jul med Nettan, Micke, Wiggo och Gunsan.
A mitt hjärta firade jul hemma med de sina.
Julafton var riktigt kul, det verkade som Wiggo uppskattade sin julklappar, inte bara intresserad av papper och kartonger.
Fick skjuts hem av Micke och det var skönt eftersom det nästan var -30 på julafton, tack för det Micke....
Juldagen spenderades nästan enbart i soffan framför tv'n, åkte till Nettan och käkade lite mer julmat senare på eftermiddagen.
Annandagen var det enbart tv'n som gällde, vet inte hur många filmer jag lyckades titta på innan det var dags att lägga sig, skulle ju jobba tidigt på måndag.
Tisdagkväll jobbade jag och vid 6-tiden så kom mitt hjärta A, skönt att ha henne här, nu kommer hon att vara här tills trettondagen, så vi får rå om varandra lite.
Idag jobbar jag till 17:45, ska försöka att ta en sväng och hälsa på Wiggo, nu är det ju nästan 1 månad sedan tant A fick träffa honom.....

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: EttaCherry

If you're in a not good position and have no cash to get out from that point, you will have to receive the <a href="http://goodfinance-blog.com/topics/home-loans">home loans</a>. Because that will help you definitely. I get collateral loan every single year and feel myself great because of that.

2012-01-14 @ 12:37:15
URL: http://goodfinance-blog.com
Postat av: directories submission service

Guys consequently ask questions such as: "Where will I submit my website to have more publicity for my pages?" It is simple! Till this minute you did not hear about rss feed submission options at rss submission site (cheap-link-building.com). It can really aid your internet site. Moreover, your web traffic will be optimized!

2012-08-07 @ 16:23:22
URL: http://cheap-link-building.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0