Kalas....

...kanske man inte kan kalla det, men jag var i alla fall iväg och grattade Zoe på födelsedagen idag, hon bjöd på tårta, gott....
Nettan och Micke kom dit också och vi hade en trevlig stund tillsammans med födelsedagsbarnet, eller barn kan man väl inte kalla en tjej som fyller 19 är.
Hoppas att du haft en trevlig dag Zoe och att kvällen varit till belåtenhet.....
Sitter i alla fall på jobbet nu och ska snart avsluta mitt 3:e kvällspass för denna vecka, gillar ju att jobba kväll som ni kanske redan vet.
Imorgon är det ju " röd dag" och vi är lediga från jobbet, jag har tagit en semesterdag på fredag så nu är jag snart ledig ända tills 13:45 på måndag, skönt....
Jag hoppas att vädret blir lite bättre än vad det varit idag, det har åskat och mullrat här och vi var strömlösa under cirka 1 timme idag, men nu är det okey som tur är.
Det är konstigt vad vi är beroende av att strömmen fungerar, när jag kom hem idag och det var strömlöst då kunde jag ju inte ens få mig en kopp te, kunde ju inte ens duscha, det var ju kolsvart inne i badrummet.....jo, nu har jag duschat, kunde ju inte gå på jobbet utan att ha gjort det....
Ska väl försöka att avsluta den här arbetskvällen och detta inlägg, men jag återkommer när jag har nåt mer att förtälja, tills dess....

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: A

Tårta är gott och visst är de barn fast de är 19 =)

Hoppas din långledigehet var bra......

Ha det fint...

Kram

2009-05-26 @ 12:31:00
URL: http://amittilivet.blogg.se/
Postat av: ejmis

Vad var det för utbildning?

2009-05-30 @ 04:26:27
Postat av: "GammSusanne"

Tack snälla Storebror för besöket och uppvaktningen på min födelsedag.Det va' både roligt och soligt...

Kram från mej

2009-06-02 @ 00:11:14
Postat av: LillaNisse

>A:Håller med dig om att tårta är gott och min ledighet var skön...

>Ejmis:det var en eller flera föreläsningar som handlade om:

Jobben, framtiden och omvärlden--Tomas Fürth

Det goda värdskapet - konsten att få människor att känna sig välkomna--Jan Gunnarsson

Genom positiv livssyn, självkänsla och attityd växa som människa--Lou Rossling

Jätteintressant, det blev både skratt och tårar under dessa föreläsningar...

>GammSusanne:det var så lite så, det är ju inte så ofta man fyller år och visst var det roligt och soligt...

kram

2009-06-02 @ 16:11:20
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0