Ett litet....

...livstecken från mig, händer ju inte så ofta men några rader skall jag väl kunna få till.
Idag vaknade jag av mobilen klockan 7:00, det var ett misstag, hade glömt larmet på den mobilen från förra torsdagen, stängde av den och somnade om så gott till klockan 8.
Klev upp straxt efter att klockan hade ringt och satte mig och glodde på tv en stund, drog sedan på mig kläderna och gav mig ut på en promenad.
Passade på att ta en fika på Lilla Caféet på väg genom stan, tror jag var ute i nästan 3 timmar, måste ju försöka att få till några steg.
Var ju givetvis tvungen att ta mig en dusch och byta kläder när jag kom hem och fick skynda mig lite innan jag skulle iväg till jobbet, började 12:00 idag.
Har även tagit mig en timmes friskvård idag på jobbet och då blev det en ny promenad på nästan 1 timme.
Jobbar till 20:30 ikväll och jag är inte säker på att jag orkar ta nån kvällspromenad när jag slutar att jobba, därför var det ju rätt så bra att kunna gå ut under arbetstid och så har vi ju så härligt väder.....
Imorgon ska syrran N och jag åka upp till Junsele, det är bouppteckning efter mormor, känns inte speciellt roligt men det är ju sånt som måste göras, känns väl kanske lite mer som ett avslut när det är gjort, hoppas bara att det går bra.....
Nu måste jag nog jobba en stund igen, men jag återkommer.....

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: Lillan

God morgon! Hoppas helgen blir fin:)

2009-05-15 @ 05:46:22
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Susanne L

Kul att du är tillbaka efter en liten paus i bloggandet!Dagen "bouppteckning" är snart till ända och det va' roligt att träffas om än det kunde ha varit under andra omständigheter.Kram från Susanne

2009-05-15 @ 23:10:25
Postat av: ejmis

Du får pröva indiskt när tillfälle ges...till helgen kanske ;)

2009-05-18 @ 20:01:10
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

>Lillan:helgen var bra, hoppas att den kommande helgen blir ännu bättre.....

>Susanne L:tack för det, skönt att det är gjort och visst kommer vi väl träffas fler gånger än så...

>Ejmis:Vi får väl se, kanske tittar förbi hos dig istället...

Kram

2009-05-19 @ 20:31:19
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0