Tisdagmorgon...

..nu sitter jag på jobbet igen, inte ens 12 timmar sedan jag åkte härifrån. Som jag skrev innan jag slutade igår så skjutsade jag hem syrran efter jobbet och när jag kom hem så var det bara att börja att skotta.
Tror att det hade kommit ungefär 1 dm snö, men det var skönt ute så det gjorde väl inte precis ont att skotta undan lite snö.
När jag sedan kommit hem så orkade jag inte starta upp min dator, satt och glodde på tv en stund innan jag gick till sängs.
Natten har inte varit lika bra som vanligt, vaknade jättemånga gånger på morgonkvisten och det känns som sömnen inte var så bra som det brukar vara. Tror att jag har alldeles för många tankar och funderingar i mitt huvud just nu som ställer till det lite. Direkt efter jobbet idag ska vi ha ett extra styrelsemöte i bostadsrättsföreningen, hoppas att det går bra och att det inte skapar några problem.
Klev upp och ställde mig i duschen sedan på med kläderna och iväg till jobbet, jag kan ju lika gärna sitta här på jobbet som att sitta hemma i min ensamhet och vänta på att åka iväg.
När jag kom hit så satte jag mig och läste tidningen, sedan har jag käkat frukost, youghurt med müsli och en kopp te.
Gick på bageriet när jag kom hit idag och så köpte jag mig 2 semlor, kan ju vara gott med lika fikabröd lite längre fram idag.
Nu är det cirka en kvart kvar tills jag börjar att jobba så jag måste nog försöka att avsluta det här inlägget, men jag hittar väl hit igen antar jag, tills dess...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: ejmis

Nu blev jag sugen på en semla....

2009-03-03 @ 19:54:34
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

>Ejmis:du ska bara veta hur gott det var med semlor, syrran kunde bara äta en halv så jag åt en och en halv, proppmätt efteråt men det kanske berodde på bruna bönorna...

Kram

2009-03-03 @ 20:50:04
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0