Tisdag...

...jaha, så då blev det tisdag även denna vecka. Jag har haft en jättejobbig natt, låg utan kudde inatt på grund av att jag har så ont i min nacke, men inte fan blev det bättre för det, snarare sämre.
Får väl se om jag står ut att jobba hela dagen, känns som jag knappt orkar hålla upp mitt huvud, får väl försöka att härda ut, idag har jag ett av mina extrauppdrag och jag vill helst inte avboka det....
Vi fick lite snö igårkväll och idag har vi strålande solsken och några minusgrader, hoppas att alla ni andra har vackert väder också, det blir ju lite lättare att uthärda dagen, när man ser hur härligt det är ute.
Hoppas att ni får en bra tisdag och så ska jag försöka att återkomma lite senare....

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0