Söndag(lördag)...

...sitter här och kollar på sport på tv, det har ju varit sport hela dagen, klev upp i morse 7:30 för att se starten av Vasaloppet, lite spännande var det ju.
Kände mig lite trött när klockan ringde eftersom jag inte kom isäng förrän efter klockan 3, fastnade framför tv'n och nån film.
igår så tog jag mig en promenad ner på stan som jag hade planerat, jättehärligt väder, passade på att fika och läsa tidningen på Lilla Cafét. Sedan var jag och kollade runt på stan lite, köpte den nya Laleh-skivan och sedan fortsatte jag min promenad hemöver.
Syrran N ringde lite senare på eftermiddagen, vi var tvungna att åka upp till pappa och prata lite förstånd med honom, nu igen.....
Vi var säkert där i nästan 1 timme och sedan gick vi och hälsade på mormor en sväng, hon låg och vilade när vi kom dit men vi hade väl en rätt så trevlig stund ändå.
Sedan åkte vi förbi Konsum på vägen hem, jag kände att jag ville handla lite snacks till lördagkvällen, skjutsade sedan hem N.
Resten av kvällen tillbringades framför tv'n och i telefon, nästan precis som vanligt alltså...
Idag har det bara varit en slö dag inomhus,  hade nästan tänkt gå ut en promenad men när jag tittade ut så hade det börjat att snöa, kanske åker på jobbet och tränar sedan istället....
Nu ska jag ta mig nåt att äta, jag hoppas att ni haft en bra dag och en trevlig helg....

Vi hörs/syns
kram

Kommentarer
Postat av: evans

Till och med jag har sett på Vasaloppet idag, och jag hatar att se på sport :) Fast jag såg bara sista halvan.

2009-03-01 @ 19:08:59
URL: http://evans.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skön dag låter det som.

Jag missade att det var Vasaloppet! =o

Ha en bra kväll.

Kram

2009-03-01 @ 19:56:54
URL: http://gunzans.blogg.se/
Postat av: Gunzan

Skön dag låter det som.

Jag missade att det var Vasaloppet! =o

Ha en bra kväll.

Kram

2009-03-01 @ 19:57:17
URL: http://gunzans.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

>Evans:Okey är du en sporthatare, tycker du det var bra då?

>Gunzan:det har vati en skön dag, förstår om du inte var intresserad av Vasaloppet, ha en bra kväll du också...

Kram

2009-03-01 @ 20:10:40
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0