På jobbet...

...så nu sitter jag här på jobbet, har inte börjat jobba ännu men hade lite privata saker att göra innan jag skulle starta upp.
Tog mig i kragen och tog mig en dusch och gjorde mig i ordning för att åka ner på stan innan jobbet, tänkte att jag skulle hinna fika lite också.
Innan jag åkte iväg till stan så var jag förbi hos vicevärden och lämnade en mobiltelefon som jag köpt in för dennes räkning, det var en väldigt enkel telefon så den borde hon inte ha så svårt att lära sig använda.
Jag hamnade senare på Lilla Caféet och fikade en kopp te och en toast, till påtåren som blev det även ett wienerbröd, gott men inte hade jag behövt det egentligen.
Passade på att ringa ett samtal till en vän på väg till jobbet och fick en trevlig pratstund.
När jag var på väg till jobbet så höll jag på att bli påkörd av en annan bil, det var någon som var så upptagen med att titta på sidan av vägen så han var över på fel sida av vägen, jag körde så sakta så att jag fick stopp på min bil i tid och han hann att svänga tillbaka till högersidan, fan va rädd jag blev....
Nu ska jag snart börja att jobba, har ett av mina extrauppdrag idag och jag hoppas att vi kan avsluta detta idag, så att jag kan plocka ett nytt efter det.
Jag känner mig i alla fall på lite bättre humör än när jag vaknade, så ni behöver inte vara oroliga över att jag var lite grinig imorse, försöker att återkomma lite senare....

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: A

Fy vad hemskt att hålla på att bli påkörd =O

Vilken tur att det gick bra...

Ha en fin kväll

Kram

2009-03-19 @ 19:05:24
URL: http://amittilivet.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

>A:Blev skiträdd, skrek rakt ut, tur att ingen hörde mig hur jag svor och lät.....eller kanske var det nån som hörde det???

Kram

2009-03-19 @ 21:57:40
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0