Onsdagmorgon...

...nu sitter jag på jobbet igen. Har lite tid över innan det är dags för att börja jobba och har precis skrivit ihop lite information till medlemmarna i vår bostadsrättsföreningen gällande vad som bestämdes på årsstämman men även på det extra styrelsemötet igårkväll.
I morse vaknade jag innan väckarklockan som vanligt, lyckades somna om flera gånger innan den ringde, masade mig iväg till duschen på en gång och sedan tandborstning och påklädning.
Fastnade framför tv'n igårkväll och tittade på en film som höll på till 1:00, inte jättebra men sevärd i alla fall, att jag tittade på den berodde på att jag inte kände mig riktigt trött igårkväll, kanske var lite för uppskruvad efter vårt möte...
Nu ska jag försöka att skriva ihop protokollet från mötet igår kväll och sedan få det underskrivet, kanske hinner att göra det innan det är dags att börja jobba...
Hoppas att ni får en bra onsdag och att ni har lite finare väder än vad vi har här, här ser det jämngrått ut, försöker att återkomma senare, tills dess...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: A

God morgon...

Här börjar solen titta fram nu i alla fall =)

Ha en fin dag...

Kram

2009-03-04 @ 09:19:11
URL: http://amittilivet.blogg.se/
Postat av: ejmis

Idag tar jag det bara lugnt =)

2009-03-04 @ 10:58:46
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: zoe

Jag satte rubriken till "Kemoterapi som behandling mot cancersjukdomar", så vi får väl se hur bra det blir av det hela! Just nu är det mycket att ta in. Har bara skrivit om hur själva cellgifterna fungerar allmänt, vad som händer i kroppen osv. sen ska jag gå in djupare på vad de olika cellgifterna används till, hur de är uppbyggda och hur de fungerar. Kommer bli ett stort arbete tror jag! Det är ju på 100h! Jag har hittils bara skrapa ihop 5h!

2009-03-04 @ 11:30:51
URL: http://zoelidbom.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

>A:vilken tur ni har då här är det fortfarande grått och tråkigt...ha en bra dag du också...

>Ejmis:det låter bra men du har väl en massa jobb med alla djur ändå antar jag...

>Zoe:oj, intressant ämne hoppas att du inte har tagit dig vatten över huvudet, men det finns väl några du kan intervju för att få lite mer information och så....lycka till...

Kram

2009-03-04 @ 12:22:24
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0