Onsdag...

...så, nu är jag här igen. Efter jag hade tagit tag i mig själv så blev det ju en skön dusch och så på med kläderna och en sväng ner på stan.
Gick på Lilla Cafét och fikade och läste tidningen, när jag hade suttit där en stund så ringde M, han var ledig idag och undrade vad jag gjorde,. jag bad honom komma ner på stan och fika med mig och det gjorde han.
Vi hade en trevlig stund och när vi hade fikat klart så gick vi en sväng och kollade läget på stan, var och köpte en korv med bröd innan det var dags att åka upp till jobbet.
Som sagt var började jag jobba 13:45 idag, hann bara jobba en liten stund innan det var dags för ett av mina extrauppdrag, idag var det lite jobbigt, hoppas att det går lite bättre nästa gång....
M kom hit och hälsade på när jag och N hade matrast, han var lite hungrig så jag bjöd honom på lite vaniljyoughurt, jag själv åt med lite müsli men det ville inte han ha.
Just nu har vi lugnt på jobbet, jag hoppas att kvällen fortsätter så, jag har i alla fall fått semester nästa måndag och det är för att jag ska jobba på en tävling i slalombacken, vi ska köra tävling söndag och måndag och då var jag tvungen att få ledig måndagen, hoppas att tävlingen flyter på bra bara, känner mig så less på ideellt arbete, men snart är det väl slut med det, förhoppningsvis...
Oj, nu måste jag jobba lite igen, försöker att titta in en stund senare, tills dess....

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: ejmis

Har du själv varit aktiv skidåkare och tävlat?

2009-03-02 @ 19:16:45
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

>Ejmis:nej, för h....te, det är min dotter Z som håller på med alpint, jag jobbar bara med datorer och tidtagning...

Kram

2009-03-02 @ 20:07:07
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0