Onsdag...

...så nu är det onsdag och halva den här veckan är redan gjort, skönt. I morse vaknade jag 1 timme innan klockan skulle väcka mig, klev upp och gick på toa en sväng och så tillbaka till sängen och lyckades somna om så skönt igen tills klockan ringde. Klev upp direkt och gick til duschen för att vakna lite skönt och lugnt i det varma vattnet, sedan dags för tandbortsning och på med kläderna.
Åkte till jobbet när jag var klar och eftersom jag var på jobbet så tidigt kunde jag sitta och läsa lokaltidningen i lugn och ro med en kopp te framför mig, ingen annan som hann att lägga beslag på tidningen.
Nu har jag precis haft matrast, blev inget speciellt kulinariskt idag, hade ju lite youghurt kvar så det blev det tillsammans med müsli och clementiner, får väl försöka att laga till något godare ikväll när jag kommer hem.
Annars har arbetsdagen varit bra, har jobbat med ett av mina extrauppdrag idag och det gick jättebra, om 40 minuter ska vi ha möte, idag är det verksamhetsmöte, ibland känns vi som vi har möten hur mycket som helst, men givetvis finns det väl en anledning till detta...
Nog om detta nu, det är dags att jobba en stund till innan mötet och sedan har jag några timmar till innan jag får gå hem, tils dess...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0