Kvällspromenad...

..så nu har jag fått mig en promenad i alla fall, trots att det snöade så tog jag på mig kläder och tog en promenad på lite mer än 1 timme.
Det var jätteskönt ute, när jag kom hem igen så skottade jag undan lite snö.
Sedan jag kom hem har jag pratat med båda mina döttrar K och Z, det hade inte gått så bra för Z i Luleå och K hade det bra uppe i Umeå.
Tog mig en varm och skön dusch när jag kommit hem och nu känner jag mig nästan för varm, har så varm lägenhet att jag nästan inte kan ha kläder på mig.
När jag kollade igenom bloggkoll tidigare så hade jag över 60 olästa inlägg från er mina vänner, men nu har jag gått igenom dem alla, som vanligt skriver jag inte kommentarer på alla men några spår har jag lämnat efter mig.
Nu ska jag fixa mig nåt att fika, känner mig lite sugen efter min promenad, försöker att återkomma lite senare....

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0