Halvtid...

...så nu har väl mer än halva arbetsdagen gått, och den har väl än så länge varit bra, har väl inte slitit ut mig precis.
När jag slutar jobbet idag så ska jag åka upp och hälsa på pappa, N och jag kom överens om det tidigare idag, så tar hon och M en sväng dit imorgon istället.
Nu är det ju några dagar sedan jag var och hälsade på honom och det kan väl vara dags att göra det nu, ingen mening att skjuta upp det längre...
Det verkar vara lugnt på bloggfronten idag, inte många nya inlägg att läsa, har ni tagit paus eller är det blogg.se som krånglar, förresten ni kanske jobbar också.....
Nu ska jag gå och ta mig något att fika, börjar känna mig lite hungrig, har ju bara tagit mig en macka sedan jag käkade frukost, men jag försöker att återkomma tillbaka lite senare, till dess...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0