Efter jobbet...

... till slut tog arbetsdagen slut. Mötet på jobbet idag gick bra och det avslutades med utlottning av gamla kontorsstolar, vi hade fått anmäla intresse för om vi ville köpa en sån för 300:-, jag hade jättetur, min lott blev dragen sist av alla.
Jag hade sedan tur och var snabb ner och kunde välja en med hög rygg som jag ville ha och snäll som  jag är så valde jag även en till syrran N, eftersom hon också hade tur i lottdragningen. Jag har ännu inte tagit hem den från jobbet, hann inte ikväll eftersom jag skulle direkt upp till backen för att jobba lite.
Vi kunde inte göra allt som vi hade tänkt oss ikväll bara för att de tävlande kan anmäla sig ända fram till midnatt på fredag, så det innebär att jag inte kan göra klart så mycket som möjligt förrän under lördagen, taskigt men sant....
Jag tror att vi åkte från backen ungefär vid 22-tiden och nu har jag nyss fått av mig kläderna och gjort mig en kopp varm choklad, tänkte att den kanske kan värma och lugna ner mig lite, känner mig lite uppskruvad och tror jag får svårt att somna ikväll...
Nu ska jag försöka att kolla igenom bloggkoll.se för att se vad ni haft för er ikväll, försöker att återkomma lite senare...

Vi hörs/syns
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0