Ny vecka....

...ny månad. Usch vad jag känner mig tråkig som inte skriver så mycket som ni kanske förväntar er att jag ska göra, har till och med börjat och fuska med att läsa bloggar.
Jag kan väl inte ens skylla på vädret, ja, kanske i söndags då, då tog jag min första tur till Rotsidan, en jättehärlig dag i solen och jag doppade mig faktiskt i havet 3--4 gånger men jag kan lova er att det var nog inte mer än 10--12 grader i vattnet, men nu är det gjort.
I lördags var jag och grattade lillasyster Susanne som fyllde år, hade Nettan, Micke, Debbie och Zoe med mig i bilen upp och vi hade en fin dag, vi kunde till och med sitta ute och fika, skönt...
Senare på kvällen när vi kom hem så åkte Nettan jag och Micke iväg och käkade innan jag skjutsade hem dem.
Vi träffades lite senare på kvällen igen eftersom det var cruising på stan, vi kollade in en del snygga bilar men även en del vrak, det var ganska mycket "fylla" på stan, det är ju lätt att säga det när man själv var nykter....
Höll på att glömma att berätta, det blev ju även en sommarfrilla på kvällen när jag kom hem, hade ju planerat att åka till Rotsidan på söndagen och jag ville inte klippa mig efter att ha fått lite sol på mig så nu ser jag nästan ut som ett skinhead, men, det stämmer inte det en del säger "att skinheads har mer hår än hjärna" jag anser mig själv ha hjärna i alla fall.....
Nu har ni fått veta lite av mig i alla fall, får väl hoppas att det inte dröjer så länge till nästa gång, men tills dess...


Vi hörs/syns

Kram


Kommentarer
Postat av: A

Äsch... Inte ska du bry dig om vad andra förväntar sig... Det är din blogg där du bestämmer =)

Vilken viking som badat redan... Själv badar jag bara i 37-gradigt vatten...Haha

Ha det fint nu...

Kram

2009-06-03 @ 14:33:59
URL: http://amittilivet.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

>A:Visst vet jag att jag själv bestämmer över min blogg och det tänker jag fortsätta med. Visst är jag en viking och du är en vekling...

Kram

2009-06-03 @ 21:56:00
URL: http://lillanisse.blogg.se/
Postat av: ejmis

Kul med cruising, det är det här på lördag =)

2009-06-03 @ 23:05:45
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

>Ejmis:det var rätt så kul att se både fina bilar och en del som finns mycket kvar att göra på...

Kram

2009-06-11 @ 20:05:11
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0