Undrar???

...jag undrar om det är något problem med blogg.se idag, tycker det kommit så lite nya inlägg och att jag fått så lite kommentarer idag, jag själv har ju i alla fall lyckats skriva några kommentarer och har då inte se något som kan vara fel, har ni haft några problem?
Det kanske bara beror på att alla mina bloggkompisar är upptagna med jobb och sitt andra liv, utanför bloggen alltså...
När jag hade gått igenom alla 40 inlägg imorse så tog jag mig en dusch, fick på mig kläderna och åkte ner på stan för att fika, det blev ingen fika idag, fastande på Stjärna Fyrkant istället var in och pratade med Matz och blev kvar där nästan tills jag skulle börja att jobba.
Åkte sedan upp på jobbet, läste igenom dagens tidning plus lördagens som jag heller inte hade läst, tog mig en kopp te och fyllde sedan min vattenflaska innan det var dags att logga in sig på datorn.
Vi har haft rätt så mycket på jobbet idag, men det är ju måndag och då brukar vi ha häcken full, om man nu kan säga så....
Har även gjort en god gärning på min matrast, min dotter Z ringde från skolan och ville ha skjuts hem och snäll som jag är så åkte jag och hämtade henne och en kompis som skulle följa med hem, det var bara det att min matrast kändes så kort istället då.
Hade bara pasta och kyckling med mig idag så det gick både fort att värma och fort att äta, men det blev ingen tid över för att hinna blogga något..
Jag hoppas att ni får en bra kväll mina vänner, nu är det snart dags för mig att börja jobba igen, har ju cirka 2 !/2 timme kvar innan jag får åka hem....

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: A

Det bara strular hela tiden...

Nu kan man ju inte lämna kommentarer heller..

Få se om denna kommer fram



Ha det gott...

Kram

2009-02-16 @ 22:26:14
URL: http://amittilivet.blogg.se/
Postat av: Tessa

Ja men det låter som om du haft en bra dag :-)

2009-02-16 @ 22:37:41
URL: http://tesza.bloggspace.se
Postat av: LillaNisse

>A:Jag märkte det när jag kom hem och tänkte fortsätta med att kommentera och blogga, skit också...

>Tessa:Visst helt fel var det väl inte, hoppas att denna dag blir ännu bättre...

Kram

2009-02-17 @ 11:08:38
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0