Tisdag...

...sitter här efter en lång natts sömn, gick till sängs före midnatt och har sovit ända till 9-tiden, skönt....
Igår efter jobbet så åkte jag hem och bytte kläder och så åkte jag tillbaka på jobbet för att träna, var på gymet i nästan 1 1/2 timme, kanske var därför som jag sovit mycket bättre inatt, kanske måste komma igång med att träna igen...
Efter träningen så fastnade jag i telefon och satt pratade en lång stund innan jag kunde ta mig min dusch, senare så satt jag och häckade framför tv'n innan jag kände att det var dags att lägga sig.
Jag hade ingen orka att starta upp min dator när jag kom hem efter träningen, får väl försöka att ta igen det idag.
Har inga planer för dagen innan det är dags för att börja jobba 13:45, men jag ser att det är ju sport på tv, kanske ska unna mig att kolla in det och bara ta det lugnt innan jobbet.
Hoppas att ni får en bra tisdag och att ni har llte bättre väder än vad vi har här idag, verkar vara molnigt ute idag....

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0