Snart dags...

...att sluta för dagen, har tagit en friskvårdstimme sista timmen idag, skönt att kunna gå hem en timme tidigare.
Jag har lovat N att jag ska åka upp och hälsa på pappa och mormor idag när jag slutar jobba, hon berättade att hon sovit så dåligt inatt så det är väl bäst att hon får stanna hemma och vila upp sig.
Missade ju skidåkningen idag, men det var väl ingen större besvikelse, verkade på resultatet och intervjuerna som svenskarna hade vallat bort sig......men det är väl inget att bli irriterad över, det finns väl värre saker än så...
Har ingenting planerat för den här helgen, men N tyckte att M och jag kunde äta pizza imorgon istället för ikväll eftersom hon skulle till några tjejkompisar imorgonkväll, får väl kolla med M senare hur han känner för det...
Annars vet jag nte alls vad jag ska göra i helgen, men det kanske är någon sport på tv som man kan kolla på, vi får väl se...
Nu ska jag försöka att plocka ihop lite prylar på mitt skrivbord så att det inte ser alltför djävligt ut,  vore ju synd om någon tycker att man har dålig ordning på sina prylar.
Vill passa på att önska er en fortsatt trevlig fredag och hoppas att den blir skön och mysig....

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men nu tror jag minsann att du får byta brutta på fredagarna. Det finns ju en hel del att välja på eller hur.

2009-02-20 @ 18:09:02
Postat av: LillaNisse

>Anonym:så kan det vara men jag kanske inte vill välja nån annan...

Kram

2009-02-20 @ 19:18:14
URL: http://lillanisse.blogg.se/
Postat av: Lennart

Det där ser ut som en riktigt skön fredag!

2009-02-22 @ 16:58:39
URL: http://trannel.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

>Lennart:Håller med dig Lennart...

Kram

2009-02-23 @ 11:17:32
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0