Just nu...

...en väldigt lugn jobbarkväll, vet inte vad som hänt men det känns ju skönt att det kan vara lugnt någon gång också....
Jag menar det är ju tur att man inte jobbar på provision, utan har månadslön, puh....annars skulle man inte ha tjänat så mycket ikväll.
Idag innan jag åkte till jobbet så kände jag en otäck lukt i köket i  min lägenhet, jag gick runt och luktade överallt men kunde inte hitta källan till den konstiga doften.
Några timmar senare ringde en av grannarna och frågade om jag jobbade eller var hemma, de sa att det luktade bensin i källaren och ville bryta upp ett garage för att kontrollera om någonting var fel där.
Talade om för dom att vi inte kan bryta upp ett garage utan vidare utan att de skulle kolla med den som hyr garaget och för att kontrollera om det var därifrån lukten kom.
Ringde upp henne ikväll för att höra vad som hänt, hon sa att grannen som hyr garaget sa att ingenting var fel och att han inte kände någon konstig lukt, får väl se ikväll när jag kommer hem om det luktar eller ej.
Antar att jag inte kommer att kunna sova om det fortfarande luktar, eller så vaknar man väl inget mer, det vore väl kanske synd......
Nu är det cirka 45 minuter kvar tills jag slutar, skönt....kanske hinner skriva nåt mer senare ikväll men jag lovar inte....

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0