Fredag efter....

...jobbet, till slut så tog arbetsdagen slut, åkte upp till pappa när jag slutade jobbet, hade en semla över från i morse när jag var på bageriet och handlade och tänkte att jag kanske kunde bjuda pappa på den.
Pappa har fått ett nytt hjälpmedel på grund av att han ser så dåligt, så nu kan han läsa tidningen och se på bilder och förstora dem så han kan se dem utan problem.
Vi testade den idag när jag kom dit, la dit ett korsord och så löste vi ett halvt korsord innan det blev dags för pappa och åka ut för att äta middag.
Tror att det kan vara en bra övning för pappa att försöka anstränga hjärnan lite med att behöva tänka lite och det funkade jättebra tycker jag.
När pappa åkt ut för att äta så gick jag ner till mormor för att hälsa på, hon satt vid matbordet när jag kom dit och jag höll på att dö när jag så vad de åt, fiskbullar, fy fan, det värsta jag vet.....kändes nästan som jag skulle spy...
När hon ätit färdigt så gick vi in på hennes rum en stund och satt där och snackade en stund, åkte sedan förbi hos M och N, vi skulle ju ut och äta tillsammans, vi fick sällskap av Å och P med barnen också, jättegott var det i alla fall.
När vi hade käkat färdigt skjutsade jag hem M och N och följde med in och drack en kopp te och kollade lite på tv innan jag åkte hem, och nu sitter jag här som vanligt med datorn i knät och slötittar på tv, just nu är det Let's Dance.....
Det var väl min dag efter jobbet i korthet, vet inte om det var nåt intressant, men det är vad som hänt.....
Jag har problem med bloggkoll.se idag, har ni det också?

Vi  hörs/syns
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0