En liten...

...uppdatering sedan onsdagkväll som jag inte berättat om. Efter jobbet i onsdags så åkte jag och hälsade på pappa och mormor, hade en rätt så trevlig stund där uppe för en gångs skull, pappa häde sällskap när jag kom dit, så då stannade jag inte hos honom så länge, gick ner till mormor efter det, mormor var riktigt rolig att träffa igen, hon hörde lite bättre den här gången så jag behövde inte skrika, innan jag åkte från både mormor och pappa så berättade jag att syrran N fortfarande var sjuk och att jag inte visste när hon skulle komma förbi nästa gång.
Åkte sedan på Ica för att handla, var tvungen att handla lite mat, när jag kom hem så lagade jag till pytt i panna och stekt ägg för att ha lite mat till matlådorna till jobbet, sedan käkade jag lite risgrynsgröt, var så sugen på det så jag handlade även det.
Hade besök av flera av mina grannar på kvällen också som sitter i styrelsen för bostadsrättsföreningen, de ville att vi skulle kalla till ett extra styrelsemöte.  
Resten av kvällen tillbringades framför tv'n och i telefon, orkade inte starta upp min dator, det är lätt att det blir så när man sitter framför en dator på jobbet 40 timmar i veckan.
Kom i säng vid 23-tiden och hade en bra natts sömn.
Torsdag vaknade jag en liten stund innan klockan ringde, kände mig rätt så trött men jag vandrade raka vägen in i duschen och stod där tills jag kände att jag hade vaknat till. Fick sedan på mig kläderna och åkte till jobbet, som vanligt var jag där tidigt, hade en rätt så bra morgon, avslutade ett av mina extrauppdrag och tog på mig ett nytt också.
Vi hade rätt så mycket att göra hela dagen på jobbet, jag hade även ett möte med min chef, vi gick igenom mitt resultat under slutet på förra året och det som gått av det här året. Vi kom väl överens om att det finns vissa saker som jag kanske borde fokusera på och vissa saker som inte är så viktiga, så länge som vi är överens är det väl inga problem.
När jag slutade jobbet åkte jag hem för att byta om, sedan åkte jag för att hämta Z min dotter på skolan, hon hade haft kvällsträning och ville ha skjuts hem. Hon berättade att hon skulle åka till Luleå på fredagen, hon ska tävla där under lördag och söndag, hoppas bara att det går bra för henne.
När jag hade lämnat av henne hemma så åkte jag tillbaka till jobbet för att träna, körde ett pass på cirka 1 1/2 timme, sedan direkt hem för en varm och skön dusch.
Käkade lite gröt efter duschen och sedan fastnade jag både framför tv och i telefon nästan resten av kvällen, kom i säng vid 23-tiden igen och fick ännu en bra natts sömn...
Det var väl en liten uppdatering på vad ni missat av vad jag gjort, inte för att jag vet om ni är intresserade men ändå....

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: Nettan

Du tycker att jag hänger ut M.... s

Men, du är ju ganska utelämnande själv...., finns ju ganska många här i stan som förmodligen hittat till din blogg och läser det du skriver...

2009-02-27 @ 20:17:49
Postat av: LillaNisse

>Nettan:Jag kanske hade gjort det men nu är det redigerat och ändrat...

Kram

2009-02-27 @ 21:10:48
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0