Eftermiddag...

...så nu har jag en liten stund över igen, vi har nyss haft ett möte och det tog inte den timme som  de hade beräknat att det skulle ta.
Fick lite rolig information på mötet idag, vi har ju haft en annons ute och sökt efter 4 nya medarbetare, tror att det hade kommit in över 200 ansökningar och nu verkar det som vi ska få 8 nya kollegor istället, kul....men det återstår väl att se när vi närmar oss beslut, då kanske det ändras igen...
Under de 3 år som jag jobbat här så har vi tappat minst ett 10-tal medarbetare och arbetskompisar, en del har varit lättare att ta att de har slutat medan man saknar en del jättemycket, men det är väl så livet är.....
Vet inte hur länge jag ska jobba idag, fick inget riktigt besked om jag kunde sluta 1 timme tidigare eller om jag skulle jobba till 17:45 som var mitt ordinarie pass, men eftersom jag började 1 timme tidigare så vore det skönt att sluta en timme tidigare också....
Skulle ha behövt att åka upp till pappa om mormor en sväng, det är några dagar sedan jag var där och jag vet inte när syrran N var där, hon har varit sjuk hela den här veckan.
Ibland känner hon att det är ett "måste" att åka dit, men jag har sagt åt henne att hon måste känna efter, hon ska inte åka dit för att hon känner sig tvingad, utan för att hon själv vill träffa dem och att det måste hon passa in i sitt liv utanför jobbet...hon har ju säkert en massa andra saker som också måste göras....
Idag har vi haft jättehärligt väder, solen skiner och det skulle vara så ljuvligt att vara ute i den fina vädret, men då man har ett jobb inomhus framför en dator så funkar ju inte det, men det är väl en smäll man får ta....
Nu är det dags för mig att börja jobba igen, men jag kanske återkommer lite senare....

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: A

Vad skönt med solsken... Hade vi igår men idag var det grått. Fast i gengäld hade vi +7 grader idag... Våren är kanske på väg =)

Ha en skön kväll...

Kram

2009-02-25 @ 20:25:36
URL: http://amittilivet.blogg.se/
Postat av: Lina

hoppas du han få lite solsken iaf

2009-02-26 @ 20:27:48
URL: http://litenfro.blogg.se/
Postat av: denise

härlig blogg! tänker på sommaren när jag ser allt, och skulle de inte vara skönt med sol och vår? :) skönt alltså.

Kolla gärna in min o lämna en kommentar! :D



hugs!

2009-02-26 @ 20:58:17
URL: http://dbrunzell.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

>A:Du får väl fortsätta att hoppas på att våren kommer...

>Lina:lite solsken hann jag med att få, härligt...

>Denise:tack så mycket, du är inte ensam som längtar efter våren...

Kram

2009-02-27 @ 08:03:51
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0