Efter jobbet...

....vilken arbetsdag, har utan att skryta jobbat jättehårt och bra idag, kökstjänsten gick jättebra och jag hade hjälp av en kollega och  hon lyckades förhandla med några andra kollegor om att hjälpa oss att köra igång diskmaskinerna och tömma dem.
Tror att hon hade lovat att låna ut sin snöskoter om de gjorde det, bra va....
Hade trott att M och jag skulle åka på pizzerian ikvälll men när jag pratade med N så berättade hon att han  jobbar ikväll till 22:00, så då blev det ingen pizzeria ikväll då, men det går nog bra ändå, har ju lite att leva på sedan tidigare....
Då tänkte jag att då kan jag väl gå och träna istället, men när jag skulle åka från jobbet så luktade det jättemycket målarfärg i trapphuset och då kom jag på att de skulle ju måla gymet under fredag och lördag så då kan jag inte träna heller.
Tog bilen ner till stan och var på Lilla Cafét och fikade, en kopp te och en semla, det var gott det, efter fikat tog jag mig en sväng runt stan och kollade läget, hittade ingenting intressant.
Tog sedan bilen och var och köpte en "stock" snus, hade nästan slut så det var dags att handla nytt, jag gör inte av med så mycket snus, en dosa räcker ungefär 2 dagar för mig, det tycker jag är rätt så bra....
Nu har jag i alla fall kommit hem, är lite fundersam om jag ska gå på bio ikväll, såg att vår biograf visade en Wallanderfilm och så den nya Valkyria, skulle vilja se båda två, har inte bestämt mig för vad jag ska göra....
Just nu sitter jag och pratar i mobilen med en kompis men det ska jag väl inte göra hela kvällen....
Har tv'n på och just nu börjar "Jerry Springer", ibland brukar jag kolla på det, egentligen en jävla skitprogram och ibland undrar jag om det är skådespelare som ställer upp och bara gör sig dumma, men samtidigt är de ju i så fall jävligt dåliga skådespelare....
Nu ska jag försöka att kolla in vad ni har gjort idag, försöker att återkomma lite senare...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0