Torsdag..

...ännu en ny dag på jobbet och än så länge har arbetsdagen varit bra. Hade ju sovmorgon imorse och vaknade inte förrän klockan 9:57, skönt....hade varit upp på toa innan det men somnade om så skönt så....
Klev upp och ringde en vän för en liten pratstund, passade på att äta lite frukost också på en gång.
Efter vårt samtal tog jag mig en skön dusch och sedan på med kläderna för en liten tur på stan, kollade igenom affärerna lite och sedan ringde syrran N, hon var också på stan och hon och M skulle käka lunch tillsammans, och då hängde givetvis jag på.
Efter lunchen så var det dags att ge sig iväg till jobbet, började ju 13:45 idag, N hon tog sig en promenad från stan till jobbet, medan jag tog bilen, måste iväg en sväng senare ikväll under arbetstid och för att hinna detta så måste jag ha bilen, det är bra att man kan flexa ut ibland.
Får väl hoppas att den här arbetskvällen blir bättre än igårkväll, fy attan va mycket vi hade igår, verkar finnas hur mycket som helst att göra just nu....
Nu är min rast nästan slut och det är dags att börja jobba igen, får väl se om jag hinner hit något mer under kvällen, annars....

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: A

God middag på en måndag...

Hoppas helgen varit bra =)



Kram

2009-04-20 @ 12:53:28
URL: http://amittilivet.blogg.se/
Postat av: ejmis

Tack! =)

2009-04-21 @ 08:50:38
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Välkommen tillbaka till bloggvärlden.

Hoppas du mår bättre, och att du får en lugnar kväll på jobbet än igår.

Det är inte många dagar kvar till lönen!

;)

Kram

Gunsan

2009-04-22 @ 19:15:45
Postat av: Gunzan

Välkommen tillbaka till bloggvärlden.

Hoppas du mår bättre, och att du får en lugnar kväll på jobbet än igår.

Det är inte många dagar kvar till lönen!

;)

Kram

Gunsan

2009-04-22 @ 19:16:06
URL: http://gunzans.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

>A:godmiddag även om det inte är måndag längre...bra helg ja...

Ejmis:det var så lite så...

Anonym/Gunzan:tack så mycket men jag hinner inte med bloggen som jag borde göra, lön ja, jag har ju inte ens gjort av med den förra än...

Kram

2009-04-23 @ 11:11:43
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0