Några rader...

...några rader från LillaNisse, sitter på jobbet och får snart gå hem, slutar 16:30 idag, skönt...
Det har inte blivit bloggat från mig så mycket på sistone, men det beror på att jag åkte på magsjuka på fredagnatt och sedan har jag varit jättekass i magen sedan dess, orken har inte funnits för att blogga.
Hade massage igår på jobbet och det fick fart på min mage igen som tur var, så nu mår jag nog mest som vanligt igen...
Annars har det varit fullt upp på jobbet även denna vecka, har inte haft tid eller lust med bloggen men jag har försökt att följa med vad ni har för er, några får väl kommentarer från mig i alla fall.
Nu har jag bara en arbetsdag kvar denna vecka och sedan är jag ledig i 10 dagar, härligt härligt....
Imorgon har vi husfest här på jobbet, alla företag som håller till i huset, ska väl i alla fall gå hit och käka och sedan får vi väl se hur länge man orkar stanna kvar, det är ju inte så lätt när man börja bli gammal, men det är klart om jag får i mig en öl eller två så måste jag väl dansa till slut....brukar ju säga "dansar inte nykter inte en chans att jag dansar nykter"...ni lär väl få höra hur det har varit senare....
Nu känns det som detta var nog för idag, kanske återkommer senare, tills dess....

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: ejmis

Hoppas du får kul på festen! =)

2009-04-02 @ 19:28:26
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Tessa

Jag hoppas att du haft en fin påsk med allt vad nu påskaharen hade med sig åt dig :-) och förresten, hade DU kul på husfesten? Jag har hört från två andra hur de hade det... Ha en fin tisdag!

2009-04-14 @ 09:09:16
URL: http://tesza.bloggspace.se
Postat av: ejmis

Har påsken varit bra?

2009-04-14 @ 17:09:30
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

>Ejmis:det var kul på festen och jag har haft en bra påsk, även om jag inte firar den speciellt...

>Tessa:festen var kul men jag blev lite väl full och letade mig hem vid midnatt, turen var att jag mådde jättebra dagen efter...

Kram

2009-04-15 @ 16:59:43
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0