090423...

...så nu är jag här igen en sväng, fy vad jag skäms, en hel vecka sedan jag var här senast. Jag har ingenting att skylla på heller.
Det är som inte inspirationen infinner sig för att blogga och knappt att läsa och skriva kommentarer heller, har inte startat upp min dator hemma på minst över 1 vecka, brukar snabbkolla era bloggar när jag har lite tid över på jobbet.
Nu när det gått så länge sedan jag bloggade kommer jag knappt ihåg vad som hänt sedan jag var här sist, ska försöka att uppdatera er lite på mitt liv....men det kommer lite senare...
I morse vaknade jag vid 6-tiden, klev upp och satte mig framför tv'n en stund innan jag tog mig min dusch och sedan klädde mig, tog mig en promenad till jobbet och var här över 1 timme innan jag skulle börja jobba. Ja jag vet, lite tokig kanske jag är som tillbringar så mycket fritid på jobbet, men sitta hemma i sin ensamhet när jag kan gå på jobbet och läsa tidningen i lugn och ro och även prata med mina arbetskamrater innan man börjar jobba är väl inte helt fel....
I morse fick jag ett lite tråkigt besked som gjorde mig lite ledsen, tog mig en promenad till innan jag skulle börja jobba, detta för att försöka att skingra mina tankar lite, passade även på att ringa till en vän och prata av mig lite, tack för att du lyssnade min vän....
Jag valde även att boka av ett av mina extrauppdrag idag, känner att jag inte kan ge så mycket av mig själv som jag skulle behöva göra....
Ni behöver inte vara oroliga över mig, om ni nu är det, det är ingenting som ni behöver oroa er över, det går över och det har inte med mig själv att göra, men ledsen kan man ju få bli ändå, eller hur?
Ska nog försöka att hugga tag i jobbet igen nu, men återkommer igen, till dess....

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: Susanne L

Tjipp,bror min....

Hoppas att du inte har något emot att jag läser din blogg,kan inte låta bli...

Hoppas att du mår bra om än du verkar lite "låg" för tillfället.Om det är något du vill prata om så vet du att du kan höra av dej.Kram från "Syrran d.ä.

2009-04-23 @ 12:15:41
Postat av: LillaNisse

>Susanne:Tjenis, inte spelar väl det nån roll om du läser min blogg, läs på du....

Låg, ja lite av vissa anledningar men det går över, jag vet vad du har för telefonnummer....

Kram

2009-04-23 @ 15:26:08
URL: http://lillanisse.blogg.se/
Postat av: Lennart

Ofta tycker jag att det är mycket trevligare och roligare att vara på jobbet. Det är så förskräckligt trist och tråkigt hemma hos mig. Kanske därför jag har alldeles för mycket övertidstimmar och semester innestående? Men jag bryr mig inte, jag bara fortsätter som vanligt och härdar ut.

2009-04-23 @ 19:51:48
Postat av: LillaNisse

>Lennart:Det kanske är så när man bor ensam att sällskapet på jobbet ger mer än ensamheten hemma. Känner igen mig i din beskrivning...

Kram

2009-04-24 @ 11:14:33
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0