Tvättdag...

...idag ,är det min tvättdag, gillar att avsluta veckan med att tvätta, ja, jag vet att jag är lite konstig, kan nästan höra N säga det när hon läser det här.
Det händer ju inte att jag tvättar varje söndag, kanske varannan söndag i bästa fall.
Tycker att det är så skönt att alla kläder är rena när man ska välja nåt att ta på sig, har även passat på att byta till rena sängkläder så idag blir det många maskiner tvätt.
Har precis haft besök av Z och S, tror att hon hade dåligt samvete för att hon inte kom hit igår eller så saknade hon sin gamla pappa.
De var här i nästan 2 timmar och vi fikade lite te och tittade på tv tillsammans, men Z skulle iväg och träna så de har nästan nyss gått härifrån.
Höll på att prata med K när de dök upp, hon mådde rätt så bra när jag pratade med henne, men imorse hade hon inte mått bra, hon hade visst mött Frölander och company när hon kom från toan, jag frågade om hon pratade med dom och hon sa att de tyckte att det blev för trångt i badrummet när hon också skulle vara där...
Hon kan vara rätt så rolig lilla K. de hade i alla fall haft trevligt igår kväll.
De hade haft after-ski tema och en tjej hade tagit det på allvar, hon hade kommit dit i ryggskydd och slalompjäxor, tror att hon råkat trampa K på tårna.
Måste tyvärr ner i tvättstugan och tömma maskinerna och fylla på nytt men jag återkommer om den liten stund...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0