Mat...

...idag var jag ut och åt lunch med min kompis M, som även är syrrans kille, en av mina bästa kompisar.
Vi har inte känt varandra tidigare men när N träffade honom, så träffades ju även vi, och jag tycker att vi funnit varandra rätt så bra, vet inte riktigt vad han tycker.
Vi brukar i alla fall jobba bra tillsammans, om vi gör någonting i deras hus så brukar vi sköta det mesta utom markservicen som N är en fena på, hon ser verkligen till att vi får fika och mat, hon vet väl hur kinkig M kan bli annars.
Han blir ofta retad för detta av N, så fort som han inte svarar sekundsnabbt på hennes frågor eller om han ser lite butter ut så säger hon: - Du är väl inte hungrig? Ibland kan det vara som att slå bensin på en eld, då tänder M på en gång, ibland försöker jag faktiskt medla mellan dom och säga att det var nog inte så hon menade, eller att M kanske inte hörde vad hon frågade om.
Hoppas nu M att du inte tycker att jag lämnar ut dig, det var inte något illa jag menade med detta, utan bara tala om för alla hur mycket jag uppskattar dig och N.
Idag när N var till Sundsvall med sina kompisar så passade vi på att träffas för att äta lunch, vi gick på vår Kina-restaurang, jag åt stekt ris med kyckling och M åt biff med bambuskott, gott, men jag har varit på mätt och trött hela eftermiddagen, tror att det blev lite för mycket mat.
Hoppas bara att inte M känt sig lika mätt och trött som mig  för att även han jobbar sent ikväll, eventuellt svänger jag förbi hos dom på vägen hem från jobbet när jag slutar.
Ni får ha de så bra tills,

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: Tessa

Vad fint du skriver om dem...

2008-09-10 @ 23:24:21
URL: http://tesza.bloggspace.se
Postat av: LillaNisse

>Tessan:Tycker du, men det är ju bara sanningen, de vet nog inte hur mycket de betyder för mig egentligen.

N är nog mer som en kompis än syster och M är en bra kompis, kan prata med honom om nästan vad som helst.



Kram

2008-09-10 @ 23:29:25
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0