Fikadags...

..nu har jag fikarast, men jag skippar att gå till fikarummet för det är ingen annan som har rast nu, kan väl blogga lite istället.
I samband med fikarasten har jag lite "röd tid" och då passar det väl att blogga lite, har väl inte så mycket att skriva om, men några ord kan man väl få ner.
Såg att en av mina bloggkompisar Blingbling fyller 2 år idag(bloggen alltså),GRATTIS, inte Anna, hon är lite äldre, försökte att skriva en kommentar på hennes blogg, men det verkar inte funka för tillfället, hoppas att du ser det här istället.
Läs gärna hennes blogg, den är intressant, hon skriver bland annat om sin cancer, men inte bara om det.
Upptäckte för några inlägg sedan att hon gillar Mammas Nya Kille, precis som jag, om jag missar direktsändningarna så brukar jag gå in på hemsidan och ladda ner podsändningen till min dator och mp3-spelare, sen kan man lyssna hur mycket man vill.
Ett litet tips från livscochen kan ni ju få om ni kollar in länkarna, om inte annat så är ju Patrik Larsson värd all uppmärksamhet, han är ju schwajnigt bra, som han brukar säga...
Har även en massa intressanta bloggkompisar och kommer väl att tipsa om dom längre fram, ingen nämds och ingen glömd.
Ska nog gå och ta en kopp te trots allt, avslutar detta inlägg nu och försöker att återkomma senare..

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: Blingbling

Haha, ja lite äldre är jag allt. Jag är 34 :) Hugaligen. Och I lööööv Mammas Nya Kille.



Tack för länkningen. Jag lade till din blogg bland mina länkar i menyn.



Gå och ta dig lite fika nu :)

2008-09-08 @ 20:23:34
URL: http://blingbling.webblogg.se/
Postat av: ejmis

Det tar jag som en komplimang =)

Själv använder jag bloggkoll numera för att hålla koll på mina bloggvänner, det är mycket smidigt.

2008-09-08 @ 20:27:51
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

>Blingbling:jag visste ungefär hur ung du är, tror du skrivit det i din blogg nån gång.

Tack själv.



Kram

2008-09-08 @ 20:28:44
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0