Tisdagkväll..

...på jobbet, sitter här och försöker att göra lite nytta, händer inte så mycket här ikväll, det verkar  vara en rätt lugn jobbkväll.
Såg att jag hade blivit utmanad av min dotter K, måste väl försöka att göra den utmaningen så att hon inte blir sur på mig, tjejer har ju en tendens att bli sura om man inte gör som de vill....
Annars verkar det inte ha hänt så mycket i min bloggvärld sen jag kom hit, men alla kanske är upptagna med att jobba,äta eller slappa....
Har lite "röd tid" nu så jag tänkte att då kan jag väl passa på att skriva några rader i alla fall.
Var och handlade lite när jag var på väg till jobbet, köpte mig en burk honung, en flaska citronkoncentrat, halstabletter och lite godis.
Jag brukar ha en burk med godis som jag brukar bjuda på om nån kommer in och hälsar på mig vid min arbetsplats, än så länge har ingen varit hit.
Jo förresten syrran N var hit och tog lite honung och citronkoncentrat, tror att hon också har lite ont i halsen, hon har kvällsjobb ikväll och hon skulle visst jobba kväll även imorgon.
Måste kolla igenom bloggkolla lite igen, men jag återkommer snart...

Vi  hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaha, det var din syn på tjejer, typiskt killar

2008-10-28 @ 22:01:28
Postat av: LillaNisse

>Anonym:av min erfarenhet av tjejer/kvinnor så brukar det vara så, men man ska väl inte generalisera...



Kram

2008-10-28 @ 22:14:37
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0