351 Hemma...

...till slut fick jag gå hem från jobbet, det kändes så skönt att jag tog mig en promenad "broarna runt" på väg hem, det var därför det tog lite tid innan jag var tillbaka igen, sorry....
Var så otroligt hungrig när jag kom hem så jag var tvungen att göra mig några knäckebrödsmackor, är väl inte så bra att äta så här sent, men jag kan ju inte gå och lägga mig hungrig.
Jag har väl ingen större brådska att gå och lägga mig ikväll, imorgon börjar jag inte förrän klockan 9:15, har inte hunnit titta om det är någonting på tv att titta på.
Ska väl försöka att läsa igenom era nya inlägg, jag antar  att det kommit några, återkommer om några minuter....

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0