324 Fika...

...känner mig sugen på nåt fika, men vet inte vad jag ska ta, kanske skulle ta och göra mig nån macka, har inte ätit något sedan jag kom hen, men det beror på att jag blev så mätt på salladen till lunch.
Det var jätteskönt att duscha, så nu känner jag mig fräsch och luktar gott, men troligen till ingen nytta, men jag själv slipper ju känna svettlukten....
Pratade med N och M förut, och de har börjat att kalla mig för "maratonmannen", för att jag promenerar så mycket, har försökt att förklara för dem att jag känner att jag mår mycket bättre,sover bra på nätterna och vaknar på bättre humör, men de verkar inte fatta....nu, när jag skrivit så här kommer de säkert att bli sura på mig, men det skiter jag i.....
N ringde för att berätta att vår syster S med sin man S och moster L hade varit hit till stan idag och hälsat på mormor A, då behöver ju ingen av oss åka/gå dit idag i alla fall, det känns skönt.
Ska nog kolla på Heroes senare ikväll, får väl se om jag fattar nåt eftersom jag missat några avsnitt, då är det väl bara att byta kanal i så fall, om det nu finns något annat att titta på.
Men, nu ska jag ta mig nåt att fika, men jag återkommer igen, tills dess...

Vi hörs/syns
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0